خبر ویژههنر و رسانه

پيام مدیر مجموعه رسانه‌ای پیمان همدلی به مناسبت روز خبرنگار

محمد علی جوادیان، مجموعه رسانه‌ای پیمان همدلی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی در پیامی روز خبرنگار را به تمامی تلاش‌گران اصحاب رسانه در استان سمنان تبریک گفت.

به گزارش پیمان همدلی محمد علی جوادیان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی در پیامی روز خبرنگار را به تمامی تلاش گران اصحاب رسانه در شهرستان تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفدهم مرداد؛ سالروز شهادت خبرنگار فقید خبرگزاری جمهوری اسلامی، زنده یاد محمود صارمی که به‌عنوان روز خبرنگار نیز نامیده شده، یادآور رسالت خطیر ‏خبرنگاران در جامعه؛ خصوصاً در مقابله با جنگ نرم دشمنان و خنثی ساختن توطئه‌ها و شبهه افکنی‌های بدخواهان نظام و انقلاب است.

بی تردید حساسیت روزافزون اطلاع‌رسانی در عصر حاضر که این حوزه را به یکی از اثرگذارترین حوزه‌ها تبدیل کرد، می‌طلبد که با تأمل بیشتر، در راستای هرچه ارزشی‌تر کردن حرفه خبرنگاری تلاش نماییم و باور داشته باشیم که هر اقدام حتی کوچک در این عرصه، اگر با نیت الهی توام گردد به تعالی جامعه کمک خواهد کرد.

در همین راستا از فعالین حوزه خبر و اطلاع‌رسانی در استان سمنان که در مقاطع مختلف، برای مردم عزیزمان منشاء خیر بوده‌اند، انتظار می‌رود با رعایت بیش از پیش اخلاق حرفه ای در زمینه سازی برای تقویت وحدت، ایمان، امیدآفرینی در اجتماع و توسعه پایدار استان، مصمم‌تر باشند.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و دیگر خبرنگاران شهید، روز خبرنگار را به تمامی تلاشگران صادق این عرصه در استان سمنان تبریک می گویم و امیدوارم در ایفای شایسته مسئولیت خود، تحت عنایات پروردگار متعال، همواره کوشا و موفق باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید