ورزش

مرکز تیم‌های ملی بانوان هندبال در استان سمنان ایجاد شد

رئیس فدراسیون هندبال گفت: مرکز تیم‌های ملی بانوان هندبال در تمامی رده‌های ملی و پایه در استان سمنان ایجاد شد که این رخدادی ارزشمند برای شکوفایی استعدادهای هندبال در این استان است.

به گزارش پیمان همدلی، علیرضا پاکدل در دیدار استاندار سمنان اظهار داشت: انتظار می‌رود یکی از سالن‌های ورزشی در شهر سمنان یا شاهرود برای برگزاری اردوهای تیم ملی که نقشی مهم در پیشرفت بازیکنان این استان دارد، مورد توجه باشد.

رئیس فدراسیون هندبال گفت: ترک تشریفات در واگذاری اماکن ورزشی فرصتی ارزشمند در توسعه و ارتقای ورزش است و سمنان جزو استان‌های دارای عملکرد مطلوب در این زمینه شناخته می‌شود.

وی اضافه کرد: ترک تشریفات در واگذاری اماکن ورزشی در استان سمنان بار سنگینی از ورزش هندبال این استان برداشته است.

پاکدل ادامه داد: رشته ورزشی هندبال در استان سمنان دارای شرایط خوبی است و یکی از دختران هندبالیست این استان به تازگی در مسابقات جهانی هندبال بازی کرد و این اولین افتخار در تاریخ هندبال استان سمنان است که این حضور نقشی مهم در رشد ورزش این استان دارد.

رئیس فدراسیون هندبال اضافه کرد: هندبال تنها رشته توپی کشور است که قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی جهانی شد و این نشان از استعدادهای این رشته ورزشی در کشور است.

وی با بیان اینکه استقرار مرکز تیم‌های ملی بانوان هندبال در تمام رده‌های ملی و پایه در استان سمنان رخدادی ارزشمند برای شکوفایی استعدادهای هندبال در بانوان است، ابراز کرد: انتظار می‌رود زمینه سازی لازم در شهر سمنان یا شاهرود برای برگزاری اردوهای تیم ملی مورد توجه باشد که نقشی مهم در پیشرفت بازیکنان این استان دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید