فرهنگ

یازدهمین جشنواره موسیقی استان سمنان برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود از برگزاری یازدهمین جشنواره موسیقی استان سمنان در شاهرود و انتشار فراخوان بخش رقابتی این جشنواره خبر داد.

به گزارش پیمان همدلی، محمدتقی یزدی با اعلام استقرار دبیرخانه یازدهمین جشنواره موسیقی استان سمنان در شاهرود افزود: فراخوان این بخش براساس آئین‌نامه جشنواره با هدف معرفی و تقدیر از آثار برگزیده اهالی موسیقی استان سمنان، اعتلای هنر موسیقی و ارتقای سلیقه و فرهنگ شنیداری مخاطبان، صیانت از هویت ملی مبتنی بر آموزه های آئینی و ایرانی، تقویت و حمایت از هنر خلاق به ویژه ایده و اجراهای صدا و موسیقی نسل جوان و همچنین شناسایی و تبیین فرم و محتوای کیفی برای گونه های مختلف موسیقی، تهیه و تنظیم شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود اظهار داشت: باتوجه به برگزاری جلسات کارشناسی متعدد به منظور حضور جریان‌های فکری موسیقی و تقویت دیدگاه های آهنگسازی با محوریت بخش های عنوان شده و همچنین جایزه تک‌آهنگ، برای نخستین بار نیز در این دوره پیش‌بینی شده‌ است که متقاضیان می توانند با مراجعه به متن فراخوان از جزئیات آن مطلع شوند.

یزدی گفت: متقاضیان می توانند برای دریافت اطلاعات شرکت در جشنواره و مطالعه فرخوان به آدرس https://semnan.farhang.gov.ir/fa/jashnvareh/music مراجعه نمایند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود با اشاره به مهلت ارسال آثار افزود: متقاضیان آثار خود را تا ۲۶ بهمن به آدرس مذکور در فراخوان ارسال کنند.

جشنواره موسیقی استان سمنان در شاهرود سوم و چهارم اسفند در مجتمع فرهنگی هنری مهر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید