جامعه ـ سیاست

۱۰۰۰ تجلیل از هزار معلم در ۱۰۰۰ مدرسه

رئیس انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان سمنان از ویژه‌برنامه بزرگ ۱۰۰۰ تجلیل از هزار معلم در ۱۰۰۰ مدرسه در هفته بزرگ‌داشت مقام معلم خبر داد.

به گزارش پیمان همدلی، جلیل صفری رئیس انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش سمنان از ویژه‌برنامه تجلیل از معلمان، دبیران و مربیان با اجرای طرح هفته پیوند ۲ با عنوان «۱۰۰۰ تجلیل در ۱۰۰۰ مدرسه» به‌همت شوراهای انجمن اولیا و مربیان استان، شهرستان‌ها، مناطق و اعضای انجمن اولیا و مربیان مدارس سراسر این استان هم‌زمان با هفته بزرگ‌داشت مقام معلم خبر داد و گفت: پیرو فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که «باید تکریم معلم و حرفه‌ى تعلیم در جامعه‌ى ما همگانى شود»، هفته معلم فرصت مناسبی برای یادآوری مسئولیت جامعه نسبت به معلمان است.

وی اظهار داشت: اعضای انجمن اولیا و مربیان در راستای اعتلای فرهنگ عمومی و تکریم مقام و منزلت معلمان، از معلمان ۱۰۰۰ آموزشگاه سراسر این استان در هفته بزرگ‌داشت مقام معلم تجلیل خواهند کرد.

صفری در ادامه افزود: این‌روز بزرگ مایه افتخار کسانی است که در جامعه از شأن والای معلمی برخوردارند و بی‌شک جامعه‌ای که معلمان در آن، شأن و احترام داشته باشند، هر روز شاهد ترقی و پیشرفت خواهد بود؛ چراکه اگر جایگاه واقعی‌ معلم شناخته نشود، آن جامعه روی پیشرفت را نخواهد دید.

رئیس انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان سمنان در پایان تأکید کرد: امروز و فردای این سرزمین منبعث از تلاش‌های صادقانه معلمان این سرزمین است و بی‌تردید از برکت همین نفس‌ها است که آینده این سرزمین سبز خواهد ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید