جامعه ـ سیاست

ضرورت پاسخگویی روابط‌عمومی‌ها به مطالبات مردم استان سمنان

استاندار سمنان با اشاره به ضرورت پاسخ‌گویی روابط عمومی‌ها به مطالبات مردم استان، گفت: روابط‌عمومی‌ها نقش به‌سزایی در تحقق جهاد تبیین دارند.

به گزارش پیمان همدلی، سید محمد رضا هاشمی در ابتدای سخنانش با اشاره به دور دوم سفر هیئت دولت به استان و ابراز رضایت‌مند رئیس‌جمهور از حوزه‌های مختلف، وحدت و امنیت استان را مثال‌زدنی دانست و از رشد اقتصادی، پیگیری مطلوب مصوبات دور اول سفر، برگزاری سفرهای شهرستانی و… قدردانی کرد.

استاندار سمنان در ادامه سخنانش از اعضای هیئت‌رئیسه روابط‌عمومی‌های استان به‌ویژه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی خواست تا با توجه به اهمیت موضوع دستاوردهای سفر، در راستای امیدآفرینی و ایجاد بارقه‌های امید در سطح جامعه، در اطلاع‌رسانی، نشر و تببین این نکات مثبت گام بردارند.

وی افزود: مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی می‌توانند با اقدامات، ایده‌ها و ابتکارهای خلاقانه خود در عرصه فعلی و در راستای تحقق جهاد تبیین، نقش به‌سزایی ایفا کنند.

هاشمی تأکید کرد: بهترین‌ امکانات و تجهیزات مورد نیاز مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی باید از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی، تهیه و تأمین و در اختیار آن‌ها قرار داده شود.

استاندار سمنان در بخش دیگری از سخنانش رمز مؤفقیت یک مدیر را در گرو توجه ویژه او به حوزه روابط‌عمومی، دانست و گفت: تبیین دستاوردهای ارزنده و مطلوب یک مجموعه از سوی حوزه روابط‌عمومی می‌تواند در هموار‌ نمودن مسیرهای پیشرفت، تأثیر به‌سزایی داشته باشد.

وی تصریح کرد: گزارش عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی در حوزه تقویت روابط‌عمومی‌ها به‌صورت فصلی، احصاء‌ و بررسی خواهد شد.

هاشمی اظهار داشت: اعضای هیئت‌رئیسه شورای روابط‌عمومی‌های استان به‌عنوان نماینده تمامی مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌های سطح استان در دستگاه‌های اجرایی مختلف شناخته شده و لازم است تا در راستای احصاء و پیگیری امورات، دغدغه و مطالبات تمامی افراد شاغل در این حوزه، گام‌های مؤثری بردارند.

استاندار سمنان در ادامه، روابط‌عمومی‌ها را چشم بینا، گوش شنوا و دست توانمند بدنه دولت، برشمرد و تأکید کرد: روابط‌عمومی باید در حوزه‌های امیدآفرینی و ایجاد نشاط در سطح جامعه، نقش آفرینی مطلوب، پویا و مثمر ثمری داشته باشد.

هاشمی در بخش پایانی سخنانش نیز پاسخگویی روابط‌عمومی‌ها نسبت به واکنش‌ها، مطالبات و برخی اخبار در سطح جامعه در راستای اطلاع‌رسانی، آگاهی‌بخشی و رفع شبهات برحسب ضرورت را امری حائز اهمیت دانست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید