جامعه ـ سیاست

دشمن در صدد ایجاد انحراف در مسیر حرکت جامعه است‌

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه جوانان ایرانی ضد دین و ارزش‌های دینی نیستند، گفت: دشمن در صدد ایجاد انحراف در مسیر حرکت جامعه است‌.

به گزارش پیمان همدلی، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در جمع نمازگزاران جمعه فرومد با ابراز خرسندی از دیدار صمیمانه با مردم خونگرم این دهستان گفت: در جریان سفر اخیر به شهرستان میامی از مشکلات و مسائل نقاط مختلف شهرستان مطلع شدیم و ان‌شاالله این موضوعات با همت و تلاش مسئولان برطرف شود.

نماینده ولی فقیه در استان خدمت‌رسانی به مردم را افتخار کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: انتظار مردم برای حل ملموس مشکلات آنها انتظاری درست است که این موضوع اخیرا مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز قرار گرفت.

وی با اشاره به تلاش دولت سیزدهم برای رفع مشکلات اقتصادی گفت: هرچند شاید اعتبارات و بودجه‌های دولتی برای رسیدگی به موضوعات شهرستان کفایت نکند اما خدمت‌رسانی مسئولان دولت در بخش‌های مختلف انکارناپذیر است.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی خطاب به مسئولان شهرستان میامی گفت: فرصت خدمت به مردم را با تلاش و کوشش بیشتر قدر بدانید و از آن حداکثر استفاده را داشته باشید.

نماینده مقام معظم رهبری در استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی بویژه شهدای دهستان فرومد و ادای احترام به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران «فرومد» و نیز علما و بزرگان این منطقه افزود: شخصیتی مانند ابن یمین فریومدی از مفاخر ملی محسوب می‌شود لذا شایسته است سروده‌های این شاعر نامدار که از محبان و ارادتمندان اهل بیت(س) بوده است به مردم معرفی شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان با ذکر اشعاری از «ابن یمین فریومدی» گفت: این شاعر در یکی از اشعار خود می‌گوید «به اهل خطه فریومد از طریق رضا، مگر بعین عنایت نظر فکند خدا، که آفتاب سپهر کرم بطالع سعد، فکند سایه الطاف خود برین ضُعفا»

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با اشاره به وجود ارزشمند حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد مداح» از روحانیون و مبلغینی پیشکسوت فرومد ادامه داد: این شخصیت وارسته بیش از نیم قرن از عمر بابرکت خود را در راه ترویج معارف و ارزش‌های اسلامی و نیز پیگیری مشکلات مردم صرف کردند.

وی با تقدیر از اقدام امام جمعه و ستاد نماز جمعه میامی در برگزاری گردشی نماز جمعه در روستاهای این شهرستان اظهار کرد: این اقدام مایه برکت و ایجاد صمیمیت میان گروه‌های مختلف مردم است و لازم است ادامه یابد.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه با اشاره به روایتی از امام رضا(ع) گفت: حضرت رضا(ع) به نقل از نبی اکرم(ص) فرمود هرکس در روز جمعه صد صلوات بفرستد خداوند شصت حاجت او را که نیمی از آنها دنیوی و نیمی دیگر اُخروی است برآورده می‌کند.

امام جمعه سمنان افزود: پیامبر اکرم(ص) فرمود هیچ مومنی نیست که به نماز جمعه برود مگر آنکه خداوند مشکلات روز قیامت را برای او سبک کند و پس از آنکه امام جمعه خطبه‌های خود را می‌خواند، خداوند رحمت خود را شامل او می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی با گرامیداشت یاد بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) گفت: انقلاب اسلامی با مجاهدت امام راحل(ره) و همراهی اقشار مختلف مردم به پیروزی رسید و دستاوردهای امروز کشور از جمله زیرساخت‌های موجود، مرهون آن همراهی‌ها بویژه خون مطهر شهدای گلگون کفن انقلاب است.

نماینده مقام معظم رهبری در استان با تاکید بر اهمیت استقرار حکومت ولایی و دینی تصریح کرد: با وجود تمام توطئه‌ها اگر امروز امنیتی در کشور وجود دارد در سایه حکومت ولایی حاصل شده است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی نایب بر حق امام زمان(عج) و پرچمدار اسلام ناب محمدی است گفت: امروز اکثر مراجع تقلید حفظ نظام جمهوری اسلامی و همراهی با آن را از اوجب واجبات می‌دانند لذا حمایت از نظام بر مقلدان تمام مراجع واجب است.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: اینکه امروز ایران در مسائل نظامی و امنیتی و جبهه‌های مقاومت حرف اول را می‌زند و ندای دفاع از مردم مظلوم غزه حتی به زبان فارسی در سراسر جهان شنیده می‌شود به معنای همراهی آزادگان و حق طلبان عالم با امام جامعه ایران است.

[In reply to پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در استان سمنان] حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با اشاره به افزایش فروش قرآن کریم در جوامع غیراسلامی، آن‌را متاثر از مقاومت اخیر مردم غزه دانست و گفت: تمام این دستاوردها مرهون استقرار نظام ولایی جمهوری اسلامی ایران است.

وی با یادآوری پمپاژ شبانه‌روزی محتوای ضداسلامی توسط رسانه‌های بیگانه تصریح کرد: وقتی در موضوعی رهبر جامعه اسلامی زمینه‌های بروز انحراف در جامعه مانند مسائل مربوط به عفاف و حجاب را تشخیص می‌دهند لازم است همگان نسبت به رعایت آن مساله اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه نیروی انتظامی و فراجا به تنهایی نمی‌توانند طرح «نور» را به ثمر برسانند اظهار کرد: هرکس در هر جایگاهی باید با این طرح همراهی کند چراکه جوانان عزیزمان نیز دین خدا و ارزش‌های دینی را دوست دارند که نشانه‌های آن را در برنامه‌های ماه مبارک رمضان و محرم و صفر مشاهده می‌کنیم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان با بیان اینکه جوانان ایرانی ضد دین و ارزش‌های دینی نیستند تصریح کرد: بزرگان، والدین و نیز مسئولان وظیفه دارند با رفتار خوش و کلام سنجیده نسبت به توجه دادن جوانان به این موضوع اقدام کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با بیان اینکه حفظ ارزش‌های دینی در اجتماع یک ضرورت و واجب شرعی است گفت: در دوران رژیم پهلوی انحطاط فرهنگی جامعه ایران را فراگرفته بود و حتی در همین استان سمنان با مسائل غیرشرعی و ضددینی مواجه بودیم.

وی با بیان اینکه تسهیل دستیابی انسان به بهشت وظیفه حکومت اسلامی است اظهار کرد: یکی از برکات استقرار نظام جمهوری اسلامی خدمت‌رسانی صادقانه و بی‌شائبه به مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به انسجام مسئولان شهرستان میامی گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران همه مسئولان خود را موظف به خدمت به مردم می‌دانند و هیچکس برای انجام این وظیفه بر مردم منّتی ندارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی صبر انقلابی مردم در کنار تلاش جهادی مسئولان را راهگشای امور دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم خداوند متعال توفیق خدمت صادقانه به مردم عزیز را به همه مسئولان عطا فرماید.

گفتنی است در حاشیه برگزاری نماز جمعه شهرستان میامی در مسجد جامع فرومد، تعدادی از نمازگزاران مسائل و مشکلات خود را با نماینده رهبر معظم انقلاب در استان سمنان درمیان گذاشتند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید