اقتصاد ـ علم و پیشرفت

نصب بیش از ۱۰۰۰ دستگاه کنتور هوشمند در بسطام 

سید حمیدرضا موسوی، مدیر امور برق بسطام از نصب یک هزار و ۱۷۲ دستگاه کنتور هوشمند برق طرح فهام در این شهر خبر داد.

به گزارش پیمان همدلی، سید حمیدرضا موسوی مدیر امور برق بسطام با اعلام اینکه به منظور کنترل روند مصرف و عبور موفق از پیک بار سال جاری یک هزار و ۱۷۲ دستگاه کنتور هوشمند برق طرح فهام در این امور مورد نصب و بهره برداری قرار گرفته است.

سید حمیدرضا موسوی بیان کرد: به منظور جذب ۶۴۵ مشترک جدید در شهر بسطام در سال گذشته بالغ بر ۱۵ هزار متر شبکه فشارمتوسط و فشارضعیف هوایی و زمینی در شهر بسطام احداث شده است.

وی افزود: همچنین در راستای تقویت و بهسازی شبکه موجود افزون بر ۳۲ کیلومتر از شبکه های موجود تبدیل به کابل خودنگهدار شده و مورد اصلاح قرار گرفته اند.

موسوی با بیان اینکه به منظور تداوم خدمت رسانی ۲۸ دستگاه ایستگاه هوایی توزیع برق در منطقه بسطام نصب شده است افزود: در مجموع مقدار ظرفیت منصوبه ایستگاه های توزیع برق در شهر بسطام به عدد ۱۰۸ هزار و ۴۲۵ کیلوولت آمپر رسیده است.

وی اضافه کرد: احداث شبکه فشارمتوسط و فشارضعیف همراه با نصب یک دستگاه پست هوایی در روستای خیج، احداث شبکه جهت برق رسانی به پروژه مسکن ملی شهر مجن و بسطام، اصلاح بیش از ده هزار متر شبکه فشارضعیف روستای خیج در قالب طرح بهارستان، اصلاح شبکه فشارمتوسط و نصب تیر جاده آزادشهر (حدفاصل جاده روستای ابر تا سه راهی کلاته خیج) و نصب ۵۴۶ دستگاه کنتور طرح فهام از عمده ترین اقدامات شاخص صورت گرفته در عرصه خدمت رسانی بوده است.

مدیر برق بسطام خاطرنشان ساخت: جهت جذب اعتبار ۲۵۶ پروژه عمرانی برق رسانی در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۳۲۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت پذیرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید